dinsdag 3 november 2009


6 opmerkingen:

Les Cotrions zei

So beautiful natural wreaths!!!
Vale

Musje zei

Ze zijn super,ik ben ook dol op kransen,wil erook her en der wat in ons huis,groetjes Joke.

SIMONA zei

I LOVE WREATS...MADE OF NATURAL MATERIALS....AND YOURS ARE WONDERFUL..COMPLIMENTS
SIMONA

@nne zei

Van kransen krijg ik ook nooit genoeg ... niets is leuker dan een krans maken met snoeihout van de knotwilgen. Leuk om je blog te ontdekken. Groetjes, anne

♥ harten-lief ♥ zei

goeiemorgen Dominique

ik kan altijd enorm genieten van jou blog
de mooie kleur de dingen die jij er op hebt staan dan droom ik soms een beetje weg naar de tijd dat ik in den haag woonde en wel bijna elke dag op het strand te vinden was
erg fijn om weer zo'n mooi blog met prachtige kranzen van jou te zien
daarom heb ik ook voor jou een award op mijn blog staan ;)

veel liefs harten-lief ♥

Objets de Charme zei

Hoihoi,

Ik heb je een award gegeven voor je mooie blog.
Kijk even op mijn blog oe het werkt.

Groeten, Alexandra.